Studia z przyszłością
6 marca, w Warszawie oficjalnie ogłoszono rozstrzygnięcie Konkursu i Programu Akredytacji Kierunków Studiów "Studia z przyszłością" prowadzonego przez Fundację Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego.
Prowadzone przez Wydział Chemii UWr kierunki: Chemia (I i II stopnia) oraz Chemia i toksykologia sądowa (I stopnia) otrzymały znak jakości "Studia z przyszłością".
Konkurs odbywa się pod patronatem Europejskiego Parlamentu Młodzieży, Konfederacji Lewiatan oraz Fundacji Polskiej Akademii Nauk. Celem Programu „Studia z Przyszłością” jest promocja kierunków studiów, które wyróżniają się na rynku koncepcją kształcenia uwzględniającą oczekiwania pracodawców. O przyznaniu certyfikatów decyduje Komisja złożona z wybitnych naukowców specjalizujących się w problematyce jakości kształcenia i zarządzania szkolnictwem wyższym, reprezentujących m.in. Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Śląski i Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Znak Jakości „Studia z Przyszłością” otrzymują kierunki, które swoje programy opierają na dążeniu do przekazywania aktualnej, nowoczesnej wiedzy, kreowaniu umiejętności i kompetencji społecznych poszukiwanych przez pracodawców oraz inwestowaniu w najwyższą jakość edukacji.
Prowadzone przez Wydział Chemii UWr kierunki: Chemia (I i II stopnia) oraz Chemia i toksykologia sądowa (I stopnia) otrzymały znak jakości "Studia z przyszłością".
Konkurs odbywa się pod patronatem Europejskiego Parlamentu Młodzieży, Konfederacji Lewiatan oraz Fundacji Polskiej Akademii Nauk. Celem Programu „Studia z Przyszłością” jest promocja kierunków studiów, które wyróżniają się na rynku koncepcją kształcenia uwzględniającą oczekiwania pracodawców. O przyznaniu certyfikatów decyduje Komisja złożona z wybitnych naukowców specjalizujących się w problematyce jakości kształcenia i zarządzania szkolnictwem wyższym, reprezentujących m.in. Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Śląski i Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Znak Jakości „Studia z Przyszłością” otrzymują kierunki, które swoje programy opierają na dążeniu do przekazywania aktualnej, nowoczesnej wiedzy, kreowaniu umiejętności i kompetencji społecznych poszukiwanych przez pracodawców oraz inwestowaniu w najwyższą jakość edukacji.
